Условия за доставка и връщане на стока

УСЛОВИЯ НА ДОСТАВКА

  • Когато в онлайн магазин happyfrizz.bg  постъпи поръчка от Ползвател, консултант на нашия сайт ще се свърже с него, за да бъдат уточнени подробностите и да бъде потвърдена поръчката. В случай, че поръчаният продукт не е в наличност, поръчката може да бъде анулирана. Доставките се извършват от куриерска фирма или в някои случаи от служител на фирмата, до избран от Потребителя адрес или до офис на куриерската фирма в съответното населено място.
  • Доставката се извършват в работни дни и съобразно работното време на избраната куриерска фирма.
  • Сроковете за доставка на поръчки варират от 2 - 3, до 14 – 20 работни дни в зависимост от адреса за доставка и поръчаният продукт.
  • Всички разходи за доставка са за сметка на потребителя и се заплащат предварително според избраният метод за поръчка.
  • Плащане при доставка (наложен платеж) - при получаване на стоката се заплаща дължимата сума на куриера. Ако клиентът не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес и срок,  happyfrizz.bg  се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.
  • При наложило се второ посещение на адреса поради отсъствие на приемащия стоката, куриерската такса се заплаща от получателя и при първоначално договорена безплатна доставка.
  • При поръчки на стойност над 180 лв. доставката е безплатна.

      УСЛОВИЯ ЗА ОТКАЗ И ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

  • В 14 (четиринадесет) дневен срок от сключването на настоящия договор, Купувачът има право да се откаже от сделката с писмено уведомление до Продавача и да поиска възстановяване на средствата си. Правото на отказ от договора се извършва чрез писмено уведомление изпратено на електронния адрес на фирмата (medilife_international@abv.bg) или на хартиен носител, който трябва да бъде връчен на Продавача на адрес: Медилайф Интернешанъл ЕООД, 1632 София, кв. Овча Купел 1, бл. 430 - офис 35 (до вход Б). Формуляр за отказ можете да заредите от  тук.
  • В този случай Купувачът е длъжен едновременно с изпращането на уведомлението да върне на Продавача получената стока, включително бонусите и подаръците, както и всички съпътстващи ги приспособления и документи, които е получил вследствие на договора. Всички вещи и документи трябва да бъдат предадени в офиса на дружеството. Крайният срок се смята за спазен, ако Купувачът изпрати или предаде стоките обратно на Продавача преди изтичането на 14-дневния срок. Връщането на стоките става лично в офиса на МЕДИЛАЙФ ИНТЕРНЕШАНЪЛ ЕООД или чрез някоя от куриерските фирми работещи на българския пазар, като всички разходи свързани с връщането на продукти са за сметка на Купувача. Ориентировъчно тези разходи са от 5-6 лв. до 15-20 лв. към началото на 2021 год.
  • Ние ще прегледаме продуктите когато ги получим, и ако те отговарят на нашите изисквания за връщане, ще извършим възстановяване на платената от Вас сума за продуктите по посочен от Вас начин,  в срока посочен в ЗЗП и ще ви уведомим за възстановяването. Ако сте заплатили за доставка на продуктите, тази сума няма да Ви бъде възстановена.
  • При връщане на стоката, не се приемат пратки с наложен платеж.
  • Сумите се възстановяват единствено по банков път, на посочена от Клиента сметка

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КОЕ НЕ ПОДЛЕЖИ НА ВРЪЩАНЕ:

Транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на техника не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от Вас по време на покупката);

Стоки, които не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;

Стока с лош вид и видими следи от употреба - драскотини по корпуса  и др. драскотини;

Стоки с регистрирани оригинални гаранции в системата на производителя;

Изисквания за връщане:

1.      Уверете се, че стоката/стоките, която/които сте получили, както и опаковките  не са повредени, разкъсани, замърсени.

2.      Всички документи съпътстващи стоката/стоките са налице.

3.      Опаковайте всичко, което сте получили в подходяща транспортна опаковка така, че да не се повреди при транспорта.

4.      Изпратете всичко до адреса на фирмата. 

- В случай че стоката, нейни приставки или опаковки се окажат повредени, използвани или техните качества и\или външен вид са влошени по друг начин, Купувачът дължи неустойка в размер на 15% от продажната цена. Продавачът може да иска обезщетение и за по-големи вреди. Продавачът може да прихване дължимата му неустойка, както и обезщетението за вреди, които надхвърлят размера на неустойката, от подлежащата на връщане сума.